
Kvalita výrobkov
Kvalita výrobkov a poskytovaných služieb je rozhodujúcim faktorom pre realizáciu strategických cieľov a konkurencieschopnosti firmy. Musí spĺňať všetky požiadavky a očakávania zákazníkov, musí byť efektívne plánovaná, zavedená, riadená a neustále zlepšovaná vo všetkých činnostiach a procesoch a integrovaná na všetkých úrovniach spoločnosti.
Pre realizáciu uvedených zásad má ZVL SLOVAKIA, a.s. stanovenú nasledovnú politiku kvality:
- neustále zvyšovať dôveru a spokojnosť zákazníkov kvalitou vyrábaných a predávaných výrobkov a poskytovaných služieb
- zavedený systém riadenia kvality zdokonaľovať a zlepšovať podľa aktuálnych požiadaviek zákazníkov a vlastných potrieb
- rozvíjať partnerské vzťahy a spoluprácu s dodávateľmi za účelom zvyšovania konkurencieschopnosti našich výrobkov a poskytovaných služieb
- účinnou motiváciou zamestnancov a zvyšovaním ich kvalifikácie zabezpečiť kvalitu a efektívnosť vykonávanej práce s cieľom udržania a zvyšovania prosperity našej spoločnosti